دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1396/01/31 - 12:59
  • تعداد بازدید : 627
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید ریاست محترم دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از دانشکده داروسازی

در روز دوشنبه مورخ 1396/01/28 جناب آقای دکتر حسین وطن پور ، جناب آقای دکتر سعید بشیریان و آقای دکتر علیرضا رحمانی ....

به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی، در روز دوشنبه مورخ 1396/01/28 جناب آقای دکتر حسین وطن پور ریاست محترم دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، جناب آقای دکتر سعید بشیریان معاونت محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان  و آقای دکتر علیرضا رحمانی مدیریت محترم مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی همدان از امکانات دانشکده بازدید و در مورد موضوعات مختلف به بیان سخنرانی پرداختند .


در ابتدای جلسه خانم دکتر درخشنده ریاست محترم دانشکده داروسازی ضمن عرض خیر مقدم  و خوش آمد گویی به جناب آقای دکتر وطن پور و هیأت همراه ایشان به معرفی امکانات دانشکده ( آموزشی ، آزمایشگاهی و ... ) پرداختند و حضور افراد سرشناس  از وزارتخانه همچون جناب آقای دکتر وطن پور را در پیشبرد اهداف دانشکده اساسی دانستند .


جناب آقای دکتر وطن پور نیز وضعیت آزمایشگاه های دانشکده داروسازی را مناسب ارزیابی و ابراز امیدواری کردند در آینده نزدیک با مساعدت های هیأت دولت سطح کمی و کیفی امکانات دانشکده داروسازی همدان به حد بالاتری برسد .


ایشان با بیان اینکه از فرصت های پیش آمده در زمینه تحقیقات باید به نحو عالی استفاده کرد خطاب به اعضاء هیأت علمی و دانشجویان فرمودند با توجه به رنکینگ بالای دانشگاه های ایران در عرصه بین المللی متخصصین ایرانی می­توانند عرضه کننده ی علم و دانش باشند .


دکتر وطن پور با اشاره به آرامشی که در فضای داخلی کشور حکم فرماست فرمودند ، سطح پژوهش و ارائه مقالات در ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه از رتبه بسیار خوبی ( اول ) برخوردار است که این امر موجب جذب و ورود شرکتهای معتبر خارجی جهت تولید دارو در ایران می­شود .


دکتر وطن پور بیان کردند تشکیل شرکتهای دانش بنیان در کشور سبب شده است فرصت های شغلی و تحقیقاتی در منطقه شناخته شده و بازار کار نیز رونق یابد . ایشان با تاکید بر اهمیت وجود شرکتهای دانش بنیان به اعضای هیأت علمی و دانشجویان پیشنهاد کردند از این فرصت استفاده نمایند .


 












































  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • کد خبر : 48205
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید