دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1398/07/07 - 13:41
  • تعداد بازدید : 569
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم استقبال ازدانشجویان جدیدالورود

در روز شنبه مورخ 1398/07/06 مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود با حضور دکتر کتایون درخشنده رئیس دانشکده داروسازی و دکتر مژده محمدی معاون آموزشی و پژوهشی ...

 


به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی، در روز شنبه مورخ 1398/07/06 مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود با حضور دکتر کتایون درخشنده رئیس دانشکده داروسازی و دکتر مژده محمدی معاون آموزشی و پژوهشی این دانشکده در کلاس شماره 1 برگزار گردید.


در ابتدا دکتر درخشنده ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان و تبریک آغاز سالتحصیلی به این عزیزان،  خواستار تلاش و جدیت هر چه تمام در سالهای تحصیل شدند چرا که به اعتقاد ایشان آینده این دانش قطعا بدست دانشجویان رقم خواهد خورد.


سپس دکتر محمدی نیز ضمن عرض تبریک و خوش آمد گویی، بخش های مختلف دانشکده را ( مانند اداره آموزش، اساتید مشاور و ... ) معرفی نموده و اعلام داشتند آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با وحداهای دانشکده سبب تسهیل در آموزش و کارآیی بیشتر شده و در نتیجه تحصیلی دانشجویان تاثیر مثبتی خواهد داشت.


در ادامه نمایندگان شورای صنفی، انجمن علمی و دانشجویی و تحقیقات دانشجویی دقایقی را به ایراد سخنرانی پرداختند و توضیحات مختصری را در زمینه فعالیت تشکل های مربوطه ارائه نمودند.


روابط عمومی دانشکده داروسازی ضمن گرامی دانستن مقدم دانشجویان جدیدالورود، برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون مسئلت دارد.


 























  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • کد خبر : 98518
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید