دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1399/07/23 - 09:27
  • تعداد بازدید : 445
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
🌺 پیام تبریک

💢 رییس دانشکده داروسازی همدان با صدور پیامی موفقیت دانشجویان این دانشکده در کسب عناوین کشوری آزمون جامع ۱۸۰ واحدی را تبریک گفتند.

✍️ به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی، دکتر کتایون درخشنده ریاست محترم این دانشکده، در پیامی موفقیت بدست آمده توسط دانشجویان دانشکده داروسازی را تبریک گفتند.....

💢 رییس دانشکده داروسازی همدان با صدور پیامی موفقیت دانشجویان این دانشکده در کسب عناوین کشوری آزمون جامع ۱۸۰ واحدی را تبریک گفتند.
✍️ به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی، دکتر کتایون درخشنده ریاست محترم این دانشکده، در پیامی موفقیت بدست آمده توسط دانشجویان دانشکده داروسازی را تبریک گفتند.
✔️ متن پیام ایشان بدین شرح است؛
📃خداوند متعال را سپاسگزارم به جهت شنیدن خبر موفقیت دانشجویان عزیز این دانشکده در آزمون جامع داروسازی. قطعا پیروزی و موفقیت چیزی است که به انسان هویت می دهد و این امر سبب می شود پس از سالها تلاش، جایگاه واقعی افراد در زندگی روشن گردد. بر همین اساس، پیروزی پرشی دارد به اندازه بلندای آسمان که همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد. بدینوسیله فرصت را مغتنم می دانم و ‌کسب عناوین کشوری آزمون جامع ۱۸۰ واحدی داروسازی را خدمت دانشجویان معزز و خانواده های آن عزیزان، اعضای محترم هیئت علمی و پرسنل گرامی دانشکده تبریک عرض نمایم.
از یکتا بخش هستی برای تمامی دانشجویان سلامتی و سعادت همراه با موفقیت های بی شمار خواستارم.
دکتر کتایون درخشندهرییس دانشکده داروسازی همدانمهرماه یک هزار و سیصد و نود و نه 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • کد خبر : 107524
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید