دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1400/04/01 - 10:38
  • تعداد بازدید : 405
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تبریک

رئیس دانشکده داروسازی همدان با صدور پیامی " اخذ مجوز راه اندازی رشته نانوفناوری دارویی در مقطع دکتری تخصصی " را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی، دکتر کتایون درخشنده رئیس این دانشکده " اخذ مجوز راه اندازی رشته نانو فناوری دارویی در مقطع دکتری تخصصی ( Ph.D ) " بعنوان اولین رشته تحصیلات تکمیلی در مقطع دکترای تخصصی را خدمت ریاست محترم دانشگاه و معاونین گرامی .....

 


به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی، دکتر کتایون درخشنده رئیس این دانشکده " اخذ مجوز راه اندازی رشته نانو فناوری دارویی در مقطع دکتری تخصصی ( Ph.D ) " بعنوان اولین رشته تحصیلات تکمیلی در مقطع دکترای تخصصی را خدمت ریاست محترم دانشگاه و معاونین  گرامی ایشان بویژه معاونت آموزشی دانشگاه، اعضای محترم هئیت علمی، کارکنان و دانشجویان گرامی تبریک و تهنیت گفتند.


متن پیام ایشان بدین شرح است:


همواره تلاش و جدیت اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز در جهت رسیدن به اهداف عالی، از ارکان اصلی رسالت دانشکده داروسازی همدان بوده و در همین راستا موفقیت های پی در پی قسمت این مجموعه شده است. پس از موفقیت در اخذ مجوز راه اندازی رشته نانو فناوری دارویی در مقطع دکتری تخصصی بیش از بیش مفتخرم که در این زمینه با مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی همدان همکار بوده و به رسم ادب و وظیفه از رهنمودهای ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم آموزشی ایشان، تلاش و دلسوزی های اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان گرامی تقدیر و تشکر نمایم. مسیر ما (دانشکده داروسازی) با این موفقیت به پایان نمی رسد و پله ای برای ترقی و پیشرفت های بزرگ در آینده خواهد بود. از درگاه ایزد منان مزید توفیقات هر چه بیشتر تمامی همکاران را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی مسئلت دارم.


دکتر کتایون درخشنده


رئیس دانشکده داروسازی همدان


خرداد 1400


 


 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • کد خبر : 113324
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید