دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • منشور حقوق استفاده کننده استفاده کننده باید :

 

  • به دلیل نقش اطلاعات درسلامتی وکاهش خطاها،علوم روزآمددرخدمات کتابداری و رفتاراطلاع رسانی رادرچارچوب اخلاق حرفه ای دریافت نماید.
  • به مجموعه کتابخانه درچارچوب سیاست مجموعه سازی(چاپی و الکترونیکی) بجزموارداستثنایی دسترسی داشته باشد.
  • ساعت کار کتابخانه ، شرایط استفاده از انواع منابع و امکانات، اخبار ،اطلاعیه ها و پلان قسمت های مختلف کتابخانه.
  • برای استفاده مطلوب از کتابخانه از یک کتابدار مرجع راهنمایی بخواهد.
  • از شرایط فیزیکی استاندارو دارای ارگونومی برای مطالعه بهره مند شود ، مانند: نور، رطوبت، دما، تهویه، میز، صندلی و سایر تجهیزات و امکانات.
  • در کنار میزهای مطالعه منابع الکترونیکی ، وب سایت آن سازمان، خبرنامه، تازه های کتابخانه و همچنین برنامه زمان بندی آموزش استفاده کننده گان را مشاهده نماید.
  • هر مراجعه کننده حق دارد، نظر خود را در زمینه انتخاب، خرید، سفارش و سایر فرآیندهای کتابخانه در طول سال ابراز نماید.
  • ساعات کار کتابخانه با ساعات فراغت هماهنگی داشته باشد.
  • در کتابخانه های مراکز تحقیقاتی و آموزشی، اطلاعات کتابخانه های مراکز، همتای ایرانی و جهانی در سرسرای کتابخانه اطلاع یابی نماید.
  • ارائه خدمات مشاوره اطلاعاتی در پژوهشهایی که محقق نیاز دارد.
  • به باورهای فرهنگی مراجعه کننده گان مختلف حرمت لازم در نظر گرفته شده باشد و همچنین زمینه تبلیغ خارج از اهداف سازمان قرار نگیرد.
  • به سبب نقش اطلاعات در سلامتی و کاهش خطاها، علم و فن روزآمد در خدمات کتابداری و رفتار اطلاع رسانی را در چهار چوب اخلاق حرفه ای دریافت نماید.